Australia! - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu Australia! - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu
Australia!

Het aftellen is begonnen, nog maar 19 dagen om precies te zijn! Dan gaat ons grote avontuur beginnen! Wat gaat de maand september snel, nog even snel met zoveel mogelijk vrienden en familie afspreken want ja je moet ze toch drie maanden missen;-)! Ondertussen nog even vliegen (nog drie vluchten te gaan) en de laatste dingen in huis halen! Naja het wordt steeds meer..slaapzak, matje en oh toch nog dat leuke jurkje... backpacken.. gaat t allemaal passen.. en uhm ik moet het ook nog meesjouwen! Maar ik heb er vertrouwen in! De reis gaat beginnen in Adelaide. We vliegen via Hongkong, tenminste als het ipb-en (indien plaats beschikbaar) goed gaat! Maar dat moet goedkomen. En anders stranden we een paar dagen in Hongkong, vind ik ook niet erg! Vin denkt daar anders over;-) dus ik klop hem af. We hebben niet veel gepland en we gaan vooral kijken wat er op ons pad komt. Geen gehaast is ons motto! En genieten natuurlijk! Alhoewel er staat wel al een trip naar Alice Springs op het programma! Te gaaf! Ohh ik heb er zin in!! En ik zal jullie op de hoogte houden van alle leuke dingen die we gaan doen en hebben gedaan!

Tot snel!!

Recente Reisverslagen:

12 December 2012

Verslag3: Melbourne, Great Barrier Reef, GoldCoast

01 November 2012

Zuid-Australie en Uluru

14 Oktober 2012

Aankomst en Zuidwest Australie

Actief sinds 12 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2604

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 28 December 2012

Australia!

Landen bezocht: